luni, 29 august 2016

Sampon cu ardei iute si urzica


E sezonul pregatirilor pentru iarna. Unii isi umplu camarile cu dulceturi, zacusca, muraturi. Eu........umplu etajerele cu sampoane de ardei iute si urzica.
E samponul meu preferat, din pacate anul trecut n-am reusit sa fac o cantitate suficienta, sper ca anul asta sa ajunga pentru toata lumea!
Mi-am asigurat o cantitate rezonabila de ardei iute, colaborand cu un gradinar din zona. Cu urzicile e mai greu in aceasta perioada! Se gasesc doar in fanete, unde apar dupa cosit. Cele din padure sunt trecute! Anul acesta ma aprovizioneaza cu urzici fiica mea, le aduce tocmai din Caluseri! Primavara folosesc urzici de pe Sannioara, unde merg des in drumetii. Ma bate gandul sa cultiv urzici! Si nu glumesc!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu